نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی روانی ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • آماده‌سازی معلمان مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
  • آموزش عالی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
  • آموزش عالی طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
  • آموزش عالی هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
  • آموزش فراگیر مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
  • آموزش مجازی طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • آموزش همدلی طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
  • آموزش و بهسازی استراتژیک ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
  • آموزش و پرورش جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • آموزش و پرورش تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • آموزگاران الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
  • آموزه‌های اسلامی الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • آینده پژوهی شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]

ا

  • ارزیابی عملکرد شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
  • ارزیابی عملکرد توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • ارزش ویژه برند تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • اسناد فرادست جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • اشتغال واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • اکتشافی تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • الگوی برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
  • الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
  • الگوی مبتنی بر صبر الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • انتخاب خدمت ابری طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • انتخاب دانشجو طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]

ب

  • بالندگی اعضای هیأت علمی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
  • برنامه درسی همدلی طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
  • بلوغ روانشناختی ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • بودجه شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]

پ

  • پدیدارشناسی مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
  • پروژه ایماوا توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • پژوهش مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
  • پژوهش شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
  • پژوهش شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]

ت

  • تجاری‌سازی ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • تجربه زیسته هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
  • تحلیل اسناد جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • تحلیل ساختاری شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • تحلیل سلسله مراتبی فاز گروهی (FGAHP) توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • تحلیل محتوا مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
  • تکنولوژی آموزشی واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • توسعه حرفه‌ای الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]

چ

  • چالش شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]

ح

  • حکمرانی دانشگاهی طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]

خ

  • خدمت ابری طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • خلق ظرفیت ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]

د

  • دانش آموختگان واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • دانشجویان واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • دانشگاه ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
  • دانشگاه تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • دانشگاه مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
  • دانشگاه طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
  • دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
  • دانشگاه تهران مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
  • دانشگاه دیجیتالی ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
  • دانشگاه کارآفرین ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • دانشگاه نسل سوم طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
  • دوره ابتدایی الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • دوره ابتدایی الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]

ز

  • زنان دانشجوی دوره دکتری هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
  • زورگویی مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]

س

  • ساختاری ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • سیاست‌گذاری آموزشی ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • سامانه‌های آموزش الکترونیکی طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • سلامت سازمانی تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • سنجش تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]

ش

  • شایستگی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]

ط

ع

  • عملکرد پژوهش شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]

ف

  • فرصت شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • فرهنگی و اقتصادی ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • فناورانه ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]

ق

  • قدرت مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]

ک

  • کارآفرینی ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • کارت امتیازی متوازن توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • کارکنان تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • کردستان تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]

م

  • مجتمع آموزشی راه رشد ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
  • مدارس توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • مدیران تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • مدیریت ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
  • مدل استراتژیک نوئه ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
  • مزیت رقابتی پایدار شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • مشارکت جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • مطالعه کیفی مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
  • منابع مالی شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]

ن

  • نظام آموزشی ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
  • نظام عرضه و تقاضا شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
  • نظریه داده بنیاد الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
  • نظریه‌ی زمینه‌ای طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
  • نوآوری ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
  • نوآوری‎ها مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]

و

  • ویروس کرونا مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]

ه

  • هیات امناء شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • هویت عاطفی هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]

ی

  • یادگیری الکترونیک مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]