آ
-
آمادگی روانی
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
آمادهسازی معلمان
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
-
آموزش عالی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
-
آموزش عالی
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
-
آموزش عالی
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
-
آموزش فراگیر
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
-
آموزش مجازی
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
آموزش همدلی
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
-
آموزش و بهسازی استراتژیک
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
-
آموزش و پرورش
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
آموزش و پرورش
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
آموزگاران
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
-
آموزههای اسلامی
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
آینده پژوهی
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
ا
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
-
ارزیابی عملکرد
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
ارزش ویژه برند
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
اسناد فرادست
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
اشتغال
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
اکتشافی
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
-
الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
-
الگوی مبتنی بر صبر
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
انتخاب خدمت ابری
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
انتخاب دانشجو
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
ب
-
بالندگی اعضای هیأت علمی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
-
برنامه درسی همدلی
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
-
بلوغ روانشناختی
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
بودجه
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
پ
-
پدیدارشناسی
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
-
پروژه ایماوا
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
پژوهش
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
-
پژوهش
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
-
پژوهش
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
ت
-
تجاریسازی
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
تجربه زیسته
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
-
تحلیل اسناد
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
تحلیل ساختاری
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
تحلیل سلسله مراتبی فاز گروهی (FGAHP)
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
تحلیل محتوا
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
-
تکنولوژی آموزشی
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
توسعه حرفهای
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
چ
-
چالش
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
ح
-
حکمرانی دانشگاهی
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
خ
-
خدمت ابری
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
خلق ظرفیت
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
د
-
دانش آموختگان
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
دانشجویان
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
دانشگاه
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
-
دانشگاه
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
دانشگاه
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
-
دانشگاه
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
-
دانشگاه تهران
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
-
دانشگاه دیجیتالی
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
-
دانشگاه کارآفرین
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
دانشگاه نسل سوم
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
-
دوره ابتدایی
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
دوره ابتدایی
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
ز
-
زنان دانشجوی دوره دکتری
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
-
زورگویی
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
س
-
ساختاری
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
سیاستگذاری آموزشی
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
سامانههای آموزش الکترونیکی
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
سلامت سازمانی
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
سنجش
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
ش
-
شایستگی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
ع
-
عملکرد پژوهش
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
ف
-
فرصت
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
فرهنگی و اقتصادی
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
فناورانه
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
ق
-
قدرت
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
ک
-
کارآفرینی
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
کارت امتیازی متوازن
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
کارکنان
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
کردستان
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
م
-
مجتمع آموزشی راه رشد
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
-
مدارس
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
مدیران
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
مدیریت
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
-
مدل استراتژیک نوئه
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
-
مزیت رقابتی پایدار
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
مشارکت
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
مطالعه کیفی
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
-
منابع مالی
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
ن
-
نظام آموزشی
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
-
نظام عرضه و تقاضا
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
-
نظریه داده بنیاد
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
-
نظریهی زمینهای
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
-
نوآوری
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
-
نوآوریها
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
و
-
ویروس کرونا
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
ه
-
هیات امناء
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
هویت عاطفی
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
ی
-
یادگیری الکترونیک
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد